ΕΔΜ 611 Οι δραστηριότητες

Οι δραστηριότητες μας (με βαθμολογία)

Δραστηριότητα 1η

Καλείσθε να εμπλουτίσετε την ψηφιακή βιβλιοθήκη με ανάρτηση υλικού το οποίο κρίνετε ότι θα συμβάλει στην ανάδειξη πτυχών των γνωστικών αντικειμένων της Ενότητας και την κατανόηση του πεδίου της επικοινωνίας. Η συνεισφορά σας στην ψηφιακή βιβλιοθήκη μπορεί να γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια μέχρι το τέλος του εξαμήνου (25/12) και αφορά σε πέντε σχετικές αναρτήσεις.

Δραστηριότητα 2η

Καλείσθε να συμβάλετε στη δημιουργία ενός λεξικού σημαντικών όρων και ορισμών που αφορούν στα πεδία της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας με την ανεύρεση και παρουσίαση τουλάχιστον πέντε σχετικών αναρτήσεων. Η συνεισφορά σας στο ψηφιακό λεξικό μπορεί να γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια μέχρι το τέλος του εξαμήνου (25/12).

Δραστηριότητα 3η

Διαλέξτε ένα άρθρο από το http://www.dimosiografia.press, διαβάστε το πολύ προσεκτικά και κάντε ανάλυση του κεντρικού θέματος, των δεδομένων, του συλλογισμού και της επιχειρηματολογίας και των κεντρικών συμπερασμάτων του. Ετοιμάστε μία δημόσια ομιλία με βάση το συγκεκριμένο άρθρο.
Θεωρήστε ότι είστε ο ίδιος ο συγγραφέας του άρθρου και ότι σε αυτή τη δημόσια ομιλία καλείστε να παρουσιάσετε το θέμα, τα δεδομένα, τον συλλογισμό και τα συμπεράσματά σας και να πείσετε για την εγκυρότητα και ορθότητα των απόψεών σας.
Διαλέξτε μία από τις ακόλουθες επιλογές κοινού και χώρου – μέσου:
1. η δημόσια ομιλία σας θα μεταδοθεί ως video σε δημοσιογραφικό blog και θα σας παρακολουθήσει κοινό που είναι εχθρικό προς τις απόψεις και τα συμπεράσματά της ομιλίας (άρθρου – ανάλυσή σας).
2. η δημόσια ομιλία σας θα λάβει χώρα σε συνέδριο που αφορά σε αντίστοιχα και συναφή θέματα και θα σας παρακολουθήσει κοινό που είναι φιλικό προς τις απόψεις και τα συμπεράσματα της ομιλίας (άρθρου – ανάλυσή σας).
3. η δημόσια ομιλία σας θα γίνει σε ανοιχτή συγκέντρωση όπου το συγκέκριμένο θέμα θα συζητηθεί ανάμεσα σε άλλα αντίστοιχα και θα σας παρακολουθήσει κοινό που είναι θετικό προς τις απόψεις και τα συμπεράσματα της ομιλίας (άρθρου – ανάλυσή σας).
Ετοιμάστε το γραπτό κείμενο της ομιλίας σας.
Βιντεοσκοπήστε τον εαυτό σας να κάνει την ομιλία.
Η διάρκεια της ομιλίας ΔΕΝ πρέπει να ξεπερνά τα πέντε λεπτά. Ως εκ τούτου, φροντίστε εξαρχής το κείμενό σας να είναι ευσύνοπτο και σαφές. Η δραστηριότητα μπορεί να αναρτηθεί μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου.

Δραστηριότητα 4η

Καλείσθε να συγκεντρώσετε νέα ερευνητικά δεδομένα, έρευνες και μελέτες σχετικά με τα media (offline, online, social), τον τρόπο χρήσης και ανάπτυξής τους, τις ανησυχίες και τα διλήμματα που προκύπτουν και συνολικά κάθε αντικείμενο που γίνεται θέμα συζήτησης από την ευρύτερη κοινότητα.
Αφού εντοπίσετε το υλικό εκείνο που κρίνετε ότι συμβάλει στον εμπλουτισμό της γνώσης, ετοιμάζετε μία συνοπτική και περιεκτική απόδοση του κειμένου, ακολουθώντας τις βασικές αρχές σύνταξης μίας περίληψης. Η έκταση της σύνοψης δεν πρέπει να ξεπερνά τις 300 λέξεις.

Ανεβάζετε στη βιβλιοθήκη το abstract και την πηγή. Μέχρι το τέλος του εξαμήνου (25/12) θα πρέπει να έχετε πραγματοποιήσει τουλάχιστον 2 αναρτήσεις.
1η εναλλακτική επιλογή: Συμμετοχή σε δύο εκ των τεσσάρων δραστηριοτήτων.
2η εναλλακτική επιλογή: Συμμετοχή στην τρίτη δραστηριότητα.

ΕΔΜ 611 προβληματισμοί

Tαλέντο ή γνώση ή και τα δύο;
από Βασίλειος-Περικλής Μουρδουκούτας – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 11:30 πμ

Στη διάρκεια της σημερινής μας τηλεσυνάντησης, διέλαθε της προσοχής μας ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον ερώτημα, το οποίο και μας απηύθυνε η Αλεξάνδρα Μπελεσιώτη. Το μεταγράφω σχεδόν αυτολεξεί και το θέτω ως θέμα συζήτησης, στο οποίο θα μας ενδιεφέρε πολύ να ακούσουμε την άποψή σας (προσπαθήστε απλώς να είστε συνοπτικοί).
Το ερώτημα:
“Η επικοινωνία είναι ταλέντο, δηλαδή ή το έχεις ή δεν το έχεις, ή είναι κάτι που μπορείς να το διδαχθείς και το μαθαίνεις;”
Ευχαριστώ την Αλεξάνδρα, αναμένουμε τις απαντήσεις σας.

από Ευθαλία Θεοδωρίδη – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 12:43 μμ

Η δεξιότητα της αποτελεσματικής επικοινωνίας, νομίζω ότι είναι επίκτητη κι ότι μπορεί να διδαχθεί με πρώτο και βασικό σχολείο την οικογένεια. Όπως είπε ο Φρόυντ “είμαστε τα παιδικά μας χρόνια”. Όσοι υπήρξαν “τυχεροί” να βιώσουν καθημερινά την ενσυναίσθηση σε ένα περιβάλλον αποδοχής με συναισθηματικά νοήμονες ανθρώπους, έχουν ήδη ένα σημαντικό “βιογραφικό”, που συνεχώς το εμπλουτίζουν και το εξελίσσουν. Οι υπόλοιποι πρέπει να το χτίζουν με κόπο, μέσα από την διαδικασία αυτεπίγνωσης αρχικά, και την επιθυμία για την τροποποίηση της αντίληψης για τους άλλους και της συμπεριφοράς απέναντί τους. Η επικοινωνία είναι μια τέχνη και οι καλύτεροι δάσκαλοι είναι οι, ήδη, εκπαιδευμένοι γονείς. Παρόλαυτά, ακόμη κι αν το άτομο δεν μπορεί να αλλάξει στις πολύ στενές σχέσεις πχ συντροφικότητα, μπορεί ωστόσο να υιοθετήσει νέους τρόπους προσέγγισης σε διαπροσωπικές σχέσεις πιο αποστασιοποιημένες, να μάθει δλδ να προσαρμόζει τους κοινωνικούς κανόνες που ισχύουν στο ανάλογο πολιτισμικό πλαίσιο και να βελτιώσει την ποιότητα των σχέσεων. Τα μαθήματα συναισθηματικής νοημοσύνης θα έπρεπε να διδάσκονται συστηματικά στα σχολεία καθώς και μαθήματα έκφρασης πχ θέατρο.

Εμφάνιση γονέα | Απάντηση
από Ευδοξία Σούμπουρου – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 5:41 μμ

Συμφωνώ κι εγώ με την Ευθαλεια.οι βάσεις μπαίνουν από την οικογένεια και το κοινωνικό και εκπαιδευτικο περιβάλλον . θεωρώ επίσης ότι όσο ταλέντο και να υπάρχει αν δεν κατακτηθουν κάποια βασικά εργαλεία επικοινωνίας και δεν υπάρχει θεωρητική βάση δύσκολα το ταλέντο αυτό θα αναδειχθεί.επίσης η πολύ δουλειά και εξάσκηση παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο καθώς και η παρατηρητικοτητα των ανθρωπίνων σχέσεων. Η επικοινωνία εντέλει είναι επιστήμη του “ανθρώπου “όσο καμία άλλη .

Εμφάνιση γονέα | Απάντηση

από Χριστίνα Λιναρδάκη – Δευτέρα, 10 Οκτώβριος 2016, 1:02 πμ

Όταν λέμε “ταλέντο” εννοούμε, φαντάζομαι, την ιδιοσυγκρασία και το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι είναι πιο εξωστρεφείς και άρα πιο “επικοινωνιακοί” από άλλους. Ακόμη και γι’ αυτούς όμως, όπως και για όλους τους υπόλοιπους, αυτό που χρειάζεται είναι αυτοπεποίθηση: η αυτοπεποίθηση βοηθά να βρει κανείς τη φωνή του και να επικοινωνήσει. Προσωπικά ζηλεύω πραγματικά τους ανθρώπους που επικοινωνούν με φυσικότητα, τολμούν δηλαδή να είναι ο εαυτός τους, και μιλούν με αυθεντικό τρόπο.
Στο ζήτημα της αυτοπεποίθησης, για να επιστρέψω στο ερώτημα, σίγουρα βοηθά πολύ η οικογένεια και η εκπαίδευση, όπως ήδη ειπώθηκε, χωρίς ωστόσο αυτοί να είναι οι μοναδικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο: τον εαυτό μας και τη φωνή μας πολλοί τη βρήκαμε πολύ αργότερα στο μονοπάτι μας, κάποιες φορές χωρίς καμία βοήθεια ή διδαχή από την οικογένεια, απλώς επειδή θέλαμε πολύ να γίνουμε κάτι. Οπότε, στο ερώτημα της συναδέλφου, προσωπικά θα απαντούσα με σιγουριά “διδάσκεται”, χωρίς ωστόσο να παραπέμπω στις θεωρητικές βάσεις κατ’ ανάγκην…

Εμφάνιση γονέα | Απάντηση

από Αναστασία Αγραφιώτη – Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016, 9:29 πμ

Παλιότερα κυκλοφορούσε στο διαδίκτυο ένα βίντεο, το οποίο έδειχνε σε κοντινό πλάνο ένα παιδί καμηλοπάρδαλη να ρωτάει τη μαμά καμηλοπάρδαλη γιατί έχει τόσο ψηλά πόδια, τόσο ψηλό λαιμό, κλτ κ η μαμά του εξηγούσε ότι όλα αυτά το βοηθάνε να τρέχει, να τρέφεται, κτλ. Στο τέλος βλέπαμε την εικόνα από απόσταση. Τα δύο ζώα ήταν σ ένα κλουβί κ η τελευταία ερώτηση του παιδιού ήταν: “αφού είμαι έτσι γι αυτούς τους λόγους, τότε τι κάνω κλεισμένος εδώ μέσα”; Και το δίδαγμα ήταν: ό,τι χαρακτηριστικά και να έχουμε, δε μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε αν δε βρεθούμε στο κατάλληλο περιβάλλον. Η δυνατότητα λοιπόν για αποτελεσματική επικοινωνία μπορεί να είναι και προδιάθεση, ταλέντο, δεν μπορεί όμως να γίνει ικανότητα αν δεν υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον, οι κατάλληλες συνθήκες, η κατάλληλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Αν πάλι δεν υπάρχει αυτή η προδιάθεση, οι κατάλληλες συνθήκες, η διδασκαλία είναι αυτή που μπορεί να μας οπλίσει με τις “τεχνικές” ικανότητες να γίνουμε όσο το δυνατόν αποτελεσματικότεροι στην επικοινωνία μας.

Απάντηση: Ταλέντο ή γνώση ή και τα δύο;
από Έλενα Σέργη – Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016, 6:36 μμ

Η επικοινωνία θεωρώ ότι είναι ένα ταλέντο το οποίο.. διδάσκεται, αρκεί να έχουμε μάτια και αυτιά ανοιχτά. Αναμφίβολα η οικογένεια αποτελεί το πρώτο πεδίο κοινωνικών σχέσεων, ενώ το σχολείο και το πανεπιστήμιο ενισχύουν το πεδίο αυτό. Όμως, εναπόκειται σε εμάς τους ίδιους πόσο θέλουμε να μάθουμε και να αναπτυχθούμε.

Εμφάνιση γονέα | Απάντηση
Φωτογραφία Χρυσούλα Μαρκεσίνη
Απάντηση: Ταλέντο ή γνώση ή και τα δύο;
από Χρυσούλα Μαρκεσίνη – Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016, 7:50 μμ

Η επικοινωνία μπορεί να είναι ένα ταλέντο που διαθέτει κάποιος,με την έννοια να μπορεί εύκολα να συνδεθεί σε έναν κύκλο ανθρώπων,να γίνειαποδεκτός, να κάνει νέες γνωριμίες ,να επιτυγχάνει με ευκολία να πείθει ή να πραγματοποιεί ότι θέλει,να είναι αρεστός και προσεγγίσιμος,να έχει πρόσβαση προς τον κόσμο που απευθύνεται ,με τον τρόπο,το λόγο την προς τα έξω εικόνα του.Αυτό μπορεί να είναι ένα χάρισμα που διαθέτει κάποιος. Όμως, όλοι μας είμαστε ο εσωτερικός εαυτός μας και ταυτόχρονα αυτό που θέλουμε να βλέπουν οι άλλοι, σε εμάς. Η παρουσία μας,προς τα έξω,η εικόνα μας,αν μιλάμε γρήγορα,έντονα,δυνατά…αν κάνουμε χειρονομίες για να επικοινωνήσουμε,αν διαλέγουμε αυτό ή εκείνο το στυλ ντυσίματος, είναι θέμα επιλογών.Μπορούμε να βελτιώσουμε,με γνώσεις και τεχνικές την επικοινωνία μας.Αναζητώντας αποτελεσματικότερους τρόπους επιρροής και διαβάζοντας η γνώση γίνεται μάθηση.Η επικοινωνία είναι ταλέντο και γνώση.

Εμφάνιση γονέα | Απάντηση

Βασίλειος-Περικλής Μουρδουκούτας – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 11:30 πμ

Σε συνέχεια της τηλεσυναντησής μας σας μεταφέρω τη λίστα με τις ταινίες που θα είχε ενδιαφέρον να παρακολουθήσετε μέσα στο εξάμηνο, καθώς θα σας βοηθήσουν να αντιληφθείτε την συνθετότητα και πολυπλοκότητα του φαινομένου το οποίο και σπουδάζετε, ήτοι της επικοινωνίας:
o All the President’s Men. 1976
o The Social Network. 2010
o Good Night, and Good Luck. 2005
o Queen. 2006
o Steve Jobs. 2015
o The Insider. 1999
o Thank you for Smoking. 2005
o Wag the Dog. 1975
o Viva la Liberta. 2013
o Nixon. 1995
o Il Divo. 2008
o The Ides of March. 2011
Όλες κυκλοφορούν σε DVD.
Καλή διασκέδαση σε όσους δουν κάποια.
Προσθέστε και εσείς όποια άλλη ταινία θεωρείται ότι συνάδει με το συγκεκριμένο θέμα.

Απάντηση

Re: Ταινίες που αξίζεις να δούμε επικοινωνιακά
από Ευδοξία Σούμπουρου – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 4:44 μμ

The House of Cards σε σειρά?

Εμφάνιση γονέα | Απάντηση
Απάντηση: Ταινίες που αξίζεις να δούμε επικοινωνιακά
από Νεκταρία Μανουσουδάκη – Δευτέρα, 10 Οκτώβριος 2016, 6:06 μμ

NO, 2012 (Χιλή )

Προβληματισμός
από Δέσπω Χριστοδούλου Οικονόμου – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 1:19 πμ

Στο βιβλίο Ανθρώπινη Επικοινωνία του DeVito αναφέρεται η Απόρριψη και η Άρνηση. Απόρριψη: “αποτελεί ένα σχήμα επικοινωνίας με το οποίο αγνοείτε την παρουσία κάποιου καθώς και την προσπάθεια επικοινωνίας που καταβάλλει”. (Πρέπει να επισημανθεί ότι η απόρριψη δεν ταυτίζεται με την άρνηση). Στην Άρνηση διαφωνείτε με το άτομο. Δηλώνετε την απροθυμία σας να δεχτείτε κάτι που λέει ή κάνει το άλλο άτομο. Όταν απορρίπτετε κάποιον ωστόσο αρνείστε την αξία του. Υποστηρίζετε ότι όσα λέει και κάνει απλώς δεν έχουν σημασία.
Επειδή η διαφορά στις δύο έννοιες θεωρώ ότι είναι πολύ λεπτή θα ήθελα αν είναι δυνατόν αύριο στην τηλεσυνάντηση να εξηγηθεί λίγο περισσότερο.
Ευχαριστώ

Απάντηση

Απάντηση: Προβληματισμός
από Βασίλειος-Περικλής Μουρδουκούτας – Κυριακή, 9 Οκτώβριος 2016, 9:12 πμ

το θέμα είναι εξαιρετικά ειδικό, για να το πραγματευτούμε στην τηλεσυνάντηση, οπότε δείτε τα παρακάτω
Απόρριψη = απαξίωση της επικοινωνιακής ιδιότητας του άλλου,
Άρνηση = μη αποδοχή του επικοινωνιακού μηνύματος – φορτίου του άλλου
πολλές αρνήσεις ενός συγκεκριμένου “άλλου” ενδέχεται προϊόντος του χρόνου να οδηγήσουν στην απόρριψη, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν πρέπει να θεωρηθεί ως αναπόφευκτο ή αδήριτος νόμος
ελπίζω να βοήθησα

ΕΔΜ 612 δραστηριότητες

Δραστηριότητα 5η
Παρουσίαση επιτυχημένων ή αποτυχημένων καμπανιών ψηφιακής επικοινωνίας και τεκμηρίωση της επιτυχίας ή της αποτυχίας τους. Οι παρουσιάσεις μπορεί να έχουν τη μορφή σύντομου δοκιμίου (μέχρι 500 λέξεις) το οποίο θα αναρτάται στο forum της πλατφόρμας. Η δραστηριότητα μπορεί να αναρτηθεί μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου και μπορεί να γίνει ομαδικά.

Στην παρούσα δραστηριότητα θεώρησα ότι απευθύνομαι σε ένα κοινό ή αναγνώστες που δεν είναι απαραίτητα ειδικοί της επικοινωνίας.
Για το λόγο αυτό απέφυγα να γράψω ένα δοκίμιο με βαριές αναλύσεις ώστε να μη ΄’’χάσω’’ το κοινό μου.
Προσπάθησα να γράψω ένα κείμενο που τρέχει αβίαστα και να κάνω πράξη την θεωρία για την χρήση των εργαλείων επικοινωνίας όπως τη διδασκόμαστε.

Η συνταγή μιας πετυχημένης καμπάνιας ψηφιακής επικοινωνίας
η προεκλογική εκστρατεία του Ομπάμα

Κάπου στην Αμερική
Ήταν ένα κρύο πρωϊνό του Φλεβάρη το 2007 όταν ο Μαρκ Αντερσεν έλαβε ένα τηλεφώνημα από έναν φίλο.
-Θέλεις να γνωρίσεις κάποιον που έχει μια καταπληκτική ιδέα?
Φύση ανήσυχη και περίεργη ο Μαρκ Αντερσεν, ιδρυτής της Netscape, επιχειρηματίας και βασικός παράγοντας της Silicon Valley,πήρε την πρώτη πτήση για το Σαν Φρανσίσκο.
Συνάντησε κάποιον που δούλευε ένα πρόγραμα πάνω στην χρήση της των κοινωνικών δικτύων και της ψηφιακής επικοινωνίας στις προεκλογικές εκστρατείες.

Ο Αντερσεν θυμάται ‘’ήταν ένας τύπος που αυτά που έλεγε έμοιαζαν απίθανα αλλά πόσα έχουμε δει να είναι απίθανα και να πραγματοποιούνται τελικά?’’

Κάπου στην Washington
Την ίδια εποχή περίπου ο Ομπάμα ήταν ένας σχεδόν άγνωστος γερουσιαστής που έτρεχε την προεκλογική του εκστρατεία για πρόεδρος ενάντια σε κολοσσούς της πολιτικής.

Εκλογές 2008
Στις 4 Νοεμβρίου του 2008 ο άγνωστος Ομπάμα κέρδισε τις εκλογές και ανακηρύσσεται ο 44ος πρόεδρος της Αμερικής με 8.5 εκτατομυρια ψήφους!

Quizz: ποιος βοήθησε στην οργάνωση της εκστρατείας?
Απάντηση: ο Μαρκ Αντερσεν…
Αυτή ήταν και η μέρα που άλλαξε την ιστορία των εκλογικών καμπανιών στην πολιτική εγκαινιάζοντας επίσημα την είσοδο της στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας.

Τι έκανε λοιπόν αυτή την εκστρατεία τόσο πετυχημένη
Η απάντηση είναι μία. Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και της ψηφιακής επικοινωνίας που έκαναν τον Ομπάμα γνωστό σε ολόκληρη την υφήλιο.
Η συνταγή:
Ένας επικοινωνιακός υποψήφιος, η δημιουργία ενός αγαπητού προφίλ του προέδρου ‘’της διπλανής πόρτας’’ και ένα δυνατό επικοινωνιακό μήνημα με λέξεις όπως όραμα, ελπίδα, δράση, αλλαγή ήταν τα δυνατά όπλα της εκστρατείας.
Η προβολή του Ομπάμα όμως μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα καθώς και η χρήση της ψηφιακής επικοινωνίας αποτέλεσαν την ναυαρχίδα του.Οι ειδικοί αναφέρουν ότι χωρίς την χρήση των ψηφιακών μέσων η νίκη του δεν θα ήταν εξασφαλισμένη.
Επιγραμματικά η προεκλογική εκστρατεία αποδείχτηκε επιτυχής λόγω της
• Χρήσης κοινωνικών δικτύων για να περάσει το πολιτικό μήνυμα
• Χρήσης ψηφιακής επικοινωνίας για την προσέλκυση εθελοντών αλλά και χρηματοδοτήσεων για την προεκλογική εκστρατεία
• Διαφημιστικής προβολή e-campaigns
• Στρατηγικής επικοινωνίας
• Αποστολής δελτίων ( media monitoring)
• Τηλεφωνικής διαφήμισης μέσω μηνυμάτων και email
• Video ζωντανές συνδέσεις
• Take me home σλόγκαν όπου ανάλογα με την περιοχή κατοικίας των ψηφοφόρων τους καλούσαν να πάνε να ψηφίσουν παρέα.
Αποτέλεσμα
(Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους.)
• Ακόλουθοι στο twitter 115.000
• Ακόλουθοι στο Facebook 2.5 εκατομμύρια
• Συνδορμητές στο κινητό 3.000 εκατομμύρια
• Εστάλησαν 1 δισεκατομμύριο email στους ψηφοφόρους
• 50.000.000 άνθρωποι ξόδεψαν 14.000.000 ώρες παρακολούθησης της εκστρατείας στο You tube.
• Η σελίδα www. my.barackobama.com δέχτηκε 2.000.000 εγγραφές
• Γράφτηκαν 400.000 blogs
• 639.000.000 δολλάρια μαζεύτηκαν από χρηματοδότες
• Ο Ομπάμα ήταν ο πρώτος πρόεδρος με προφίλ σε σελίδες AsianAve.com, MiGente.com, and BlackPlanet.com
• Χτίσιμο σχέσεων μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας blogs, κοινωνικά δίκτυα όπου δεχόταν και απαντoύσε σε ερωτήσεις
Η καμπάνια αυτή οργανώθηκε σαν μια start up επιχείρηση όπου η ψηφιακή επικοινωνία και το Internet αποτέλεσαν τον θεμέλιο λίθο και αποδείχτηκε το πιο αποτελεσματικό διαδικτυακό επιχειρηματικό πλάνο στην ιστορία.
Όταν οι πολιτικοί αντίπαλοι του Ομπάμα χρησιμοποιούσαν τα παραδοσιακά μέσα ο ίδιος έπιασε τον παλμό 8.5 εκατομυρίων ψηφοφόρων αποδεικνύοντας τη δύναμη του μέσου στην μεταφορά του μηνύματος.

Επίλογος

Η εκστρατεία του Ομπάμα αποδεικνύει την τεράστια επιρροή που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα στην κινητοποίηση του κόσμου.Η καμπάνια αυτή δεν ήταν μια κλασσική προεκλογική εκστρατεία αλλά ένα κίνημα που έβαλε την πολιτική στο παιχνίδι της ψηφιακής επικοινωνίας.Άλλαξε την δομή των πολιτικών εκστρατειών και ουσιαστικά έγραψε ιστορία αποδεικνύοντας ότι η ψηφιακή επικοινωνία μπορεί να αλλάξει την ροή της ιστορίας
Ηθικό δίδαγμα
Όταν μας καλούν από Σαν Φρανσίσκο να απαντάμε πάντα και να ακούμε τι έχουν να μας πουν…όλα είναι πιθανά.
Πηγές

http://dragonflyeffect.com /the-obama-campaign/
https://people.stanford.edu files/tebrmay-june-obama.pdf
http://www.washingtonpost.com/news/politics
http://www.newsmax.com/US/Barack-Obama-social-media-digital-policy

Εξήγηση συντομογραφιών
από Σγουρώ Χρυσού – Κυριακή, 2 Οκτώβριος 2016, 8:36 μμ

Καλή ακαδημαϊκή χρονιά σε όλους μας! Στο κείμενο Online consumer behavior αναφέρονται οι συντομογραφίες WOM και B2C. Μήπως θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει για τις ερμηνείες τους; Ευχαριστώ.

Εξήγηση συντομογραφιών
από Μαργαρίτα Κυριάκου – Δευτέρα, 3 Οκτώβριος 2016, 5:28 μμ

Καλησπέρα σε όλους.
Σε συνέχεια ερωτήματος της Σγουρώς για κάποιες συντομογραφίες που εμφανίζονται στη βιβλιογραφία μας, επιχειρώ να δώσω κάποιες ερμηνείες, ζητώντας από τις κ.κ. Τσενέ και Μυλωνά να με διορθώσουν εάν κάνω λάθος.
WOM – Word of Mouth: Η σύσταση (είτε γραπτά είτε προφορικά) ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από τους ίδιους τους καταναλωτές προς άλλους πιθανούς καταναλωτές. Είναι, στην ουσία, εκείνο που λέμε στα ελληνικά “από στόμα σε στόμα” προώθηση.
B2C – Business to Consumer: Μορφή marketing σε αντιδιαστολή με το B2B marketing (business to business). Ενώ στο Β2Β ο τελικός αποδέκτης της διαδικασίας marketing είναι άλλες επιχειρήσεις, στο B2C ο τελικός αποδέκτης είναι ο καταναλωτής. Στο B2C χρησιμοποιείται κυρίως το διαδίκτυο ως το εργαλείο προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών. (Αναρτώ στην ψηφιακή βιβλιοθήκη ένα άρθρο του forbes, όπου εξηγούνται οι κύριες διαφορές των δύο μοντέλων).
Καλή συνέχεια,
Μ.